مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 08:402019-12-16بين الملل

تلاش محرمانه آمریکا برای فراری دادن جاسوس اسراییلی از لبنان


یک رسانه عرب زبان از تلاش محرمانه سفارت آمریکا در بیروت برای فراری دادن جاسوس اسراییلی معروف به قصاب الخیام از لبنان خبر داد.

- یک رسانه عرب زبان از تلاش محرمانه سفارت آمریکا در بیروت برای فراری دادن جاسوس اسراییلی معروف به "قصاب الخیام" از لبنان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الأخبار لبنان فاش کرد که دولت آمریکا از زمان بازداشت عامر الفاخوری، فرمانده بازداشتگاه الخیام و معروف به قصاب الخیام در 13 سپتامر تاکنون از هیچ تلاشی برای آزاد کردن وی فروگذار نکرده است.

دیپلمات ها، مقامات امنیتی، قانون گذاران و مقامات مختلف در دولت آمریکا در حال تحت فشار قرار دادن لبنان از نظر امنیتی، قضایی و سیاسی هستند تا آزادی الفاخوری را تضمین کند.

یک مقام در وزارت خارجه آمریکا سوم دسامبر جاری در گفت وگو با تعدادی از خبرنگاران در بیروت قاطعانه اعلام کرد که این جاسوس اسراییلی از زندان آزاد می شود و او برای تحقق این هدف باید درخواست هایی را انجام دهد.

کنگره آمریکا نیز درحال تهیه پیش نویس قانونی است که طبق آن از دولت این کشور خواسته می شود که در صورت آزاد نکردن الفاخوری کمک های واشنگتن به ارتش و نیروهای امنیتی لبنان را متوقف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش محرمانه آمریکا برای فراری دادن جاسوس اسراییلی از لبنان

تلاش محرمانه آمریکا برای فراری دادن جاسوس اسراییلی از لبنان