مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 08:202019-12-16اقتصادي

زیرساخت های رامسر برای فرودگاه کافی نیست


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه زیرساخت های رامسر برای بهره برداری از فرودگاه کافی نیست گفت: اعتبارات برای تکمیل زیرساخت ها قطره چکانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رازجویان پیش ازظهر دوشنبه در نشست با مدیران شهرستان رامسر با بیان اینکه توسعه راه های مواصلاتی سبب توسعه شهرستان رامسر و ارز آوری خواهد شد گفت: توسعه فرودگاه در اولویت کار مسئولان است و پرواز کیش به رامسر از جمله کارها است.

وی با اشاره به اینکه توسعه فرودگاه رامسر سبب تحسین آیندگان خواهد شد تصریح کرد: اعتبارات به صورت قطره چکانی است و باید نهایت بهره برداری از آن برای توسعه و تعالی استان و عروس شهرهای ایران رامسر انجام شود.

محمد آزاد فرماندار رامسر در جلسه با معاون عمرانی استانداری مازندران و مدیران کل استان و شهرستان درباره بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر گفت: مهمترین اقدام در این زمینه آزاد سازی آموزشکده ملاصدرا بود که جزو موانع پروازی بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر تصریح کرد: در گذشته عزم جدی برای راه اندازی باند جدید فرودگاه وجود نداشت و با همراهی استاندار مازندران و مدیران استانی و شهرستانی مکانی برای خوابگاه آموزشکده ملاصدرا در نظر گرفته شد و در یک کار شبانه روزی با پیگیری های مستمر جابجایی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های رامسر برای فرودگاه کافی نیست

زیرساخت های رامسر برای فرودگاه کافی نیست