مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:562019-12-16اقتصادي

بهترین ایربادهای بی سیم و هوشمند 2019


با توجه به افزایش محبوبیت ایربادهای بی سیم و هوشمند در میان کاربران، کارشناسان فهرستی از بهترینِ این محصولات را تهیه و منتشر کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایربادهای بی سیم که در طول یک سال اخیر از استقبال بی نظیری از سوی کاربران و علاقمندان به تکنولوژی برخوردار شده اند، توسط شرکت های تکنولوژی بزرگی در جهان تولید و عرضه شده اند و نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان در بازارهای جهانی را به سمت و سوی خود جلب کرده اند.

کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که این گجت های شنیدنی (Hearables) هوشمند قادر خواهند بود به زودی جای مستحکمی را برای خود دست و پا کنند و سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهند.

در این گزارش که در وب سایت دیجیتال ترندز آمده است، کارشناسان با بررسی ایربادهای بی سیم و هوشمند موجود در بازارهای جهانی فهرستی را تهیه و منتشر کرده اند که در حال حاضر به معرفی بهترین این محصولات خواهیم پرداخت: 1.

آمازون اکو بادز (amazon eco buds) از جمله مزایای خریداری گوشی های بی سیم و هوشمند آمازون می توان به سهولت استفاده از آن، بهره گیری از فناوری دستیار صوتی هوشمند و اختصاصی الکسای آمازون و در آخر کاهش سر و صدای پیرامون کاربران اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین ایربادهای بی سیم و هوشمند 2019

بهترین ایربادهای بی سیم و هوشمند 2019