مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:562019-12-16اقتصادي

برنامه ریزی راهبردی برای کاهش تصادفات جاده ای اردبیل انجام می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از انجام برنامه ریزی راهبردی برای کاهش تصادفات برون شهری در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رحمتی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اردبیل عنوان کرد: با توجه به افزایش آمار تصادفات در محورهای مواصلاتی استان اردبیل که منجر به بروز حوادث دلخراشی برای همشهریان و مسافران شده، برنامه ریزی راهبردی برای رفع نقاط حادثه خیز، فرهنگسازی لازم برای رعایت قوانین و همکاری با پلیس و بهبود جاده های استان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی استان اردبیل در مجموع در جایگاه دهم کشور از نظر تعدد تصادفات و تلفات رانندگی قرار گرفته و توجه به کاهش آمار موجود در این بخش یک ضرورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در ادامه از آماده باش شبانه روزی عوامل راهداری در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و یادآور شد: از آبان ماه سال جاری همکاران راهداری استان در گردنه های برف گیر حضور دارند.

فعالیت 87 شرکت حمل و نقل کالا در اردبیل رحمتی به فعالیت 87 شرکت حمل و نقل کالا در اردبیل نیز اشاره کرد و افزود: از این تعداد 31 شرکت در اردبیل، 23 شرکت در نمین، شهرستان های بیله سوار و جعفر آباد 6 شرکت، گرمی 6 مورد، پارس آباد 11، خلخال سه و نیر و اصلاندوز نیز ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی راهبردی برای کاهش تصادفات جاده ای اردبیل انجام می شود

برنامه ریزی راهبردی برای کاهش تصادفات جاده ای اردبیل انجام می شود