مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:502019-12-16دانش

تهدید آینده علمی دانش آموختگان مهندسی کشاورزی دانشگاه تبریز


ایستگاه تحقیقاتی خلعت پوشان واقع در جاده باسمنج، یکی از مراکز تحقیقاتی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه تبریز بوده و قدمت آموزشی آن، بیش از 53 سال است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی ایستگاه تحقیقاتی خلعت پوشان واقع در جاده باسمنج، یکی از مراکز تحقیقاتی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه تبریز بوده و قدمت آموزشی آن، بیش از 53 سال است.

پس از انتشار اخباری مبنی بر حال ناخوش برج خلعت پوشان که در این ایستگاه آموزشی قرار گرفته، اکنون خبرهای خوبی از حال و روز این ایستگاه تحقیقاتی که آینده علمی دانشجویان رشته مهندسی کشاورزی به آن وابسته است، به گوش نمی رسد.

به نظر می رسد، این ایستگاه تحقیقاتی هم به سرنوشت تلخ برج تاریخی خلعت پوشان، دچار خواهد شد؛ چرا که روز به روز شاهد افول هر چه بیشتر این ایستگاه تحقیقاتی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز دومین دانشکده کشور پس از دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران است که در طول سالیان مختلف، نخبگان علمی زیادی را تحویل جامعه داده و ظرفیت های زیادی دارد که متاسفانه این ظرفیت ها با گذشت زمان، نادیده گرفته شده و یا در حال نابودی هستند.

در معرفی این ایستگاه تحقیقاتی در وب سایت دانشگاه تبریز آمده است که ایستگاه تحقیقاتی خلعت پوشان دارای دو باب گلخانه، سه باب گلخانه هیدروپونیک و قطعات درختان مثمر به ویژه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید آینده علمی دانش آموختگان مهندسی کشاورزی دانشگاه تبریز

تهدید آینده علمی دانش آموختگان مهندسی کشاورزی دانشگاه تبریز