مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:502019-12-16سياسي

اهمیت به کارگیری توان داخلی در حوزه هواشناسی


مساله بسیار مهم امروز در حوزه هواشناسی مساله تحریم هاست که باید با دانش فنی داخلی و با تاکید بر پتانسیل داخلی با آن مقابله کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سحر تاجبخش رییس سازمان هواشناسی کشور، در نشست خبری چهارمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته ضمن تبریک هفته پژوهش سازمان هواشناسی را یک سازمان پژوهش محور دانست و گفت: دانش هواشناسی یک دانش میان حوزه ای است و خدماتی که ارائه می دهد فرابخشی است.

تاج بخش افزود: هواشناسی از سال 1337 در حوزه هوانوردی خدمات داده است که یکی از مهم ترین بخش هایی است که خدمات هواشناسی در آن ارائه می شود.

وی ادامه داد: خدمات ما در حوزه حمل و نقل فقط به هوانوردی محدود نمی شود در تمام حوزه های حمل و نقل همچون هوانوردی، حمل و نقل دریایی و .

هواشناسی داریم.

به تمام بخش های مختلف این صنعت خدمات هواشناسی را ارائه می کنیم اگرچه خدمات هواشناسی در حوزه هوانوردی تخصصی ترین بخش خدمات ماست که به هوانوردی خدمات ویژه ارائه می شود.

رییس سازمان هواشناسی تاکید کرد: مساله بسیار مهم امروز در حوزه هواشناسی مساله تحریم هاست که باید با دانش فنی داخلی و با تاکید بر پتانسیل داخلی با آن مقابله کنیم.

اما یک نکته که در این حوزه رعایت استانداردهای بین المللی است و باید بتوانیم نیازمندی های تجهیزاتی خودمان را تامین کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت به کارگیری توان داخلی در حوزه هواشناسی

اهمیت به کارگیری توان داخلی در حوزه هواشناسی