مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:362019-12-16سياسي

کشور را از اتکا به بیگانگان بی نیاز می کنیم


کشور را از اتکا به بیگانگان بی نیاز می کنیم و در همه عرصه ها این مسیر را ادامه می دهیم.

- و در همه عرصه ها این مسیر را ادامه می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه امروز (دوشنبه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه پیشگامان گام دوم انقلاب که در دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله (عج) برپا شده است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما این کشور را از اتکا به بیگانگان بی نیاز می کنیم و در بخش پزشکی، با پیشران دانشگاه بقیهالله (عج) این کار را انجام خواهیم داد.

وی افزود: دانشگاه بقیهالله (عج) به عنوان دانشگاه پزشکی نماد انقلاب اسلامی باید پیشران و نیروی محرکه لوکوموتیو ما در عرصه پزشکی باشد.

فرمانده کل سپاه از نمایشگاه پیشگامان گام دوم انقلاب بازدید کرد فرمانده کل سپاه از نمایشگاه پیشگامان گام دوم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله (عج) بازدید کرد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز از نمایشگاه دستاور دهای دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله (عج) که با عنوان پیشگامان گام دوم انقلاب در محل این دانشگاه برپا شده است، بازدید کرد.

نمایشگاه پیشگامان گام دوم انقلاب شامل 30 غرفه طب نظامی و جبهه مقاومت، محرومیت زدایی و خدمات اجتماعی، علوم اعصاب و رفتار، سبک زندگی اسلامی، طب نظامی و تهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور را از اتکا به بیگانگان بی نیاز می کنیم

کشور را از اتکا به بیگانگان بی نیاز می کنیم