مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:302019-12-16سياسي

دریافت غیرحضوری خدمات صندوق امداد ولایت برای مددجویان


امکان دریافت غیرحضوری خدمات صندوق امداد ولایت برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد فراهم شد.

- مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان گفت: امکان دریافت غیرحضوری انواع خدمات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان فراهم شد.

قباد مبشری افزود: این امر مهم پس از راه اندازی و فعال کردن سامانه ملی ارتباط مشتریان با صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در کهگیلویه و بویراحمد قابل انجام شده است.

وی افزود: عمده ترین اهداف راه اندازی و فعال کردن این سامانه ملی در کهگیلویه و بویراحمد شامل تکریم و پاسخگویی نظام مند به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و خدمات رسانی بهتر، سریعتر و آسان تر به آنان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان می توانند با شماره 7439600 - 021 و برقراری تماس با این سامانه ملی از خدمات غیرحضوری صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان بهره مند شوند.

مبشری عنوان کرد: برخی از مهمترین خدمات غیرحضوری که مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد می توانند از طریق این سامانه ملی دریافت کنند شامل دریافت گردش حساب، اطلاع از اقساط تسهیلات و مانده بدهکاری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت غیرحضوری خدمات صندوق امداد ولایت برای مددجویان

دریافت غیرحضوری خدمات صندوق امداد ولایت برای مددجویان