مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:302019-12-16پزشكي

گندزدایی آب به روش تمام اتوماتیک


محققان یک شرکت دانش بنیان اصفهانی موفق به طراحی و ساخت سامانه های گندزدایی آب از جمله سامانه گندزدایی پیشرفته «مولتی اکسیدان بکو» شدند.

- ایسنا/اصفهان محققان یک شرکت دانش بنیان اصفهانی موفق به طراحی و ساخت سامانه های گندزدایی آب از جمله سامانه گندزدایی پیشرفته مولتی اکسیدان بکو شدند.

مدیر فروش یک شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سامانه گندزدایی به روش الکترولیز نمک طعام با حذف مواد شیمیایی مصرفی در حوزه­ گندزدایی صرفا با استفاده از آب و نمک کار می­ کند.

دادخواه با بیان اینکه نام تجاری این محصول بکو است، افزود: از سال 90 به بعد عرضه تجاری این محصول در سطح کشور آغاز شد و هرجایی که نیاز به گندزدایی باشد این روش می ­تواند جایگزین روش ­های متداول و مرسوم باشد.

وی موارد استفاده این طرح را در حوزه گندزدایی آب­ های شرب و بهداشتی برای شهر­ها و روستا­ها ، گندزدایی آب استخرشنا و پارک آبی، گندزدایی پساب فاضلاب برای استفاده مجدد که دغدغه امروز شهر اصفهان است، استفاده مستقیم از محلول ضدعفونی کننده برای گندزدایی سطوح، سامانه گندزدایی سیار برای مواقع بحرانی و حوادث غیرمترقبه و گندزدایی آب صنعتی معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گندزدایی آب به روش تمام اتوماتیک

گندزدایی آب به روش تمام اتوماتیک