مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:302019-12-16فرهنگي

توضیحات کارگردان «ستایش» درباره سریال جدیدش/شخصیت های غیرواقعی در بستر تاریخی


سعید سلطانی درباره ی سریال جدیدش «بوم و بانو» که عنوان می شود تاریخی است، تاکید کرد: «بوم و بانو» سریال تاریخی به آن معنا نیست، به موضوعات تاریخی در آن پرداخته می شود اما شخصیت ها در آن ما به ازای مستندات تاریخی ندارند.

- توضیحات کارگردان ستایش درباره سریال جدیدش/شخصیت های غیرواقعی در بستر تاریخی سعید سلطانی درباره ی سریال جدیدش بوم و بانو که عنوان می شود تاریخی است، تاکید کرد: بوم و بانو سریال تاریخی به آن معنا نیست، به موضوعات تاریخی در آن پرداخته می شود اما شخصیت ها در آن ما به ازای مستندات تاریخی ندارند.

سعید سلطانی در گفت وگو با ایسنا درباره سریال جدیدش که در فضای دوره ی پهلوی اول روایت می شود، در پاسخ به اینکه آیا شخصیت ها در این سریال ما به ازای بیرونی دارند؟ توضیح داد: این سریال توسط خانم شعله شریعتی از نویسندگان خوب تلویزیون و سینما نگارش شده است و نتیجه کار بر همین اساسی که پیش می رویم خوب خواهد بود.

بستر زمانی این سریال مربوط به دوره ی پهلوی است و البته به تقاطع ها و مستندات تاریخی که در آن دوره می گذرد، می پردازد؛ به عنوان مثال ممنوعیت عزاداری و ممنوعیت حجاب در بستر داستان هستند و یک قصه ی درگیرکننده دارد.

وی تاکید کرد: در سریال بوم و بانو به موضوعات تاریخی پرداخته نمی شود، شخصیت ها در آن مابه ازای مستندات تاریخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات کارگردان «ستایش» درباره سریال جدیدش/شخصیت های غیرواقعی در بستر تاریخی

توضیحات کارگردان «ستایش» درباره سریال جدیدش/شخصیت های غیرواقعی در بستر تاریخی