مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:102019-12-16سياسي

تکنولوژی های داخلی که می توانند در اختیار ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار گیرند


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: در حال حاضر تکنولوژی هایی داریم که می توانند در اختیار ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار گیرند، مانند حوزه های مربوط به دستگاه ها و تجهیزات ایکس ری، - بازرسی و حوزه هایی که به مرزبانی مربوط می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سورنا ستاری در سومین نشست تخصصی معاونان مدیران کل و دبیران شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور، اظهار کرد: جلسات متعددی را با سردار مومنی و سردار زاهدیان و.

داشتیم و با فعالیت هایی که در ستاد انجام می شود و مشکلات تکنولوژی که می تواند به ستاد در جهت کشف مواد مخدر کمک کند و اقداماتی که می توان برای کاهش اثرگذاری این مواد در جامعه انجام داد، آشنا شدیم؛ مباحثی که در این جلسه مطرح شد عبارتند از: حوزه های داروهای جدیدی که در دنیا مصرف می شود، ساخت داخلی داروهای جدید مربوط به ترک اعتیاد، مراکز ترک اعتیاد، هوشمندسازی مراکز و نظارت بیشتری که ستاد مبارزه با مواد مخدر می تواند روی این مراکز داشته باشد، توسعه استارتاپ ها در این حوزه ها و حوزه های فناوری که ستاد به آن احتیاج دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تکنولوژی هایی داریم که می توانند در اختیار ستاد قرار گیرند مانند حوزه های مربوط به دستگاه ها و تجهیزات ایکس ری، بازرسی، و حوزه هایی که به مرزبانی مربوط می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکنولوژی های داخلی که می توانند در اختیار ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار گیرند

تکنولوژی های داخلی که می توانند در اختیار ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار گیرند