مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:102019-12-16سياسي

دومین هم اندیشی همکاری حوزه و دانشگاه برگزار می شود


پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه «دومین هم اندیشی همکاری حوزه و دانشگاه» را به همراه مراسم افتتاح «پژوهشکده مطالعات و همکاری حوزه و دانشگاه»، - پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه دومین هم اندیشی همکاری حوزه و دانشگاه را به همراه مراسم افتتاح پژوهشکده مطالعات و همکاری حوزه و دانشگاه ، برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به مناسبت 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه و در سالرروز شهادت آیت الله مفتح دومین نشست هم اندیشی همکاری حوزه و دانشگاه با حضور اساتید مطرح حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

همزمان با این نشست چهارمین پژوهشکده زیر مجموعه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با نام پژوهشکده مطالعات و همکاری حوزه و دانشگاه افتتاح می شود.

در این نشست اساتیدی از حوزه و دانشگاه سخنرانی خود را با موضوعات ذیل ارائه می کنند: مهدی گلشنی؛ الزامات تحقق همکاری حوزه و دانشگاه حجت الاسلام و المسلمین روح الله شاطری؛ تعامل علمی حوزه و دانشگاه؛ پیشینه، پیش­رو جمیله علم الهدی؛ نقش پوزیتیویسم ایرانی در عملکرد حوزه و دانشگاه مجید کافی؛ ظرفیت شناسی حوزه و دانشگاه در حل مسائل اجتماعی کشور این نشست چهارشنبه 27 آذر ماه از ساعت 8:30 تا 12 در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، پژوهشکده مطالعات و همکاری حوزه و دانشگاه واقع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین هم اندیشی همکاری حوزه و دانشگاه برگزار می شود

دومین هم اندیشی همکاری حوزه و دانشگاه برگزار می شود