مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 06:562019-12-16ورزشي

خیال راحت ورزشکاران در میادین ورزشی


آسیب دیدگی و مصدومیت همواره به عنوان چالشی بزرگ برای ورزشکاران در دوران حرفه ای شان به حساب می آید که اهمیت درمان و تجهیزیات پزشکی را دو چندان می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای مازندران ، از آنجاییکه همواره دوران حرفه ای یک ورزشکار کوتاه است و آینده یک فرد در عرصه قهرمانی رقم می خورد، ترس در وجود ورزشکار را می توان در هنگام مصدومیت درک کرد.

برای بررسی شرایط درمانی و پیشرفت امکانات پزشکی در چند دهه گذشته و مقایسه شرایط فعلی با آن شرایط ، پای خاطرات و تجربیات دو ورزشکار حرفه ای به نامهای علی اصغر اسلامی کشتی گیر ملی پوش وزن 48 کیلوگرم که در سال 1353 دچار مصدومیت شد و بهادر مولایی ملی پوش وزنه بردار سنگین وزن تیم ملی ایران که در سال 1393 با تصادفی شدید طعم تلخ آسیب دیدگی را چشید ، نشستیم .

علی اصغر اسلامی؛ ستاره سوخته علی اصغر اسلامی کشتی گیر سبک وزن همیشه سرحال تیم ملی که در مسابقات مختلف جهانی و بین المللی مدال های رنگارنگی به گردن آویخت و به گفته رقیبان و هم نسلی ها جزو ورزشکاران با اخلاق و آینده دار محسوب می شد.

از دلاوری های این ورزشکار قدرتمند همین بس که وی در انتخابی المپیک مونیخ، 6 حریف از 8 حریفی که پشت شان را به خاک مالیده بود را ضربه فنی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیال راحت ورزشکاران در میادین ورزشی

خیال راحت ورزشکاران در میادین ورزشی