مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 06:562019-12-16دانش

مراودات مجازی زمینه ساز تغییر سبک زندگی است


استادیار گروه علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان درباره تفاوت های نوع پوشش در میان اقشار و گروه های سنی مختلف در جامعه، گفت: این مسئله مربوط به سبک زندگی است، - ایسنا/اصفهان استادیار گروه علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان درباره تفاوت های نوع پوشش در میان اقشار و گروه های سنی مختلف در جامعه، گفت: این مسئله مربوط به سبک زندگی است، یعنی هر طبقه ای یک نوع سبک زندگی به خصوصی دارد که پوشش هم جزیی از آن است.

ابراهیم انصاری در گفت وگو با ایسنا، سبک زندگی را یکی از مباحث روز در جوامع پیشرفته دانست و افزود: آشفتگی سبک زندگی و انتقادات دیگری که به آن وارد می شود، فقط مشکل جامعه ما نیست، بلکه این موضوع اکنون بسیار موردتوجه است و جامعه شناسان جدید انتقادی هم درباره این موضوع بحث می کنند.

وی با اشاره به تأثیر عوامل گوناگون بر سبک زندگی، گفت: مانند فرهنگ، سبک زندگی افراد جامعه نیز تحت تأثیر ارتباطات و رفت وآمدها چه به شکل مجازی و چه حضوری و سفری قرار می گیرد.

ما به هیچ وجه نمی توانیم دادوستدهای فرهنگی را محدود کنیم، همان گونه که حتی دورافتاده ترین کشورهای آفریقایی هم نمی توانند در برابر تغییرات فرهنگی و سبک زندگی منزوی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراودات مجازی زمینه ساز تغییر سبک زندگی است

مراودات مجازی زمینه ساز تغییر سبک زندگی است