مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 05:502019-12-16اجتماعي

برف و باران چهارمحال و بختیاری را فرا می گیرد


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از اواخر وقت امشب سامانه بارشی وارد چهارمحال و بختیاری خواهد شد، به طوری که تمام نقاط استان از بارش برف و باران برخوردار می شوند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از اواخر وقت امشب سامانه بارشی وارد چهارمحال و بختیاری خواهد شد، به طوری که تمام نقاط استان از بارش برف و باران برخوردار می شوند.

مهرداد قطره در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: صبح امروز شهرکرد با 9 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین مرکز استان کشور و شهرستان کوهرنگ با 14 درجه زیر صفر سردترین نقطه کشور گزارش شد.

وی افزود: در حال حاضر ارتفاع برف موجود در شهر چلگرد به 85 سانتی متر رسیده است.

قطره با اشاره به اینکه سامانه بارشی از اواخر وقت امشب وارد استان می شود، تصریح کرد: تمام نقاط استان از بارش برف و باران برخوردار خواهند شد، اما عمده بارش ها برای مناطق جنوب و غرب استان است.

وی گفت: طی امشب و فردا صبح بیشتر محورهای استان لغزنده است و به دلیل بارش برف در گردنه های کوهستانی تردد با زنجیرچرخ امکان پذیر خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان ادامه داد: این سامانه بارشی تا اواسط ظهر فردا در سطح استان فعال است، همچنین برای روز چهارشنبه در برخی از نقاط استان بارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران چهارمحال و بختیاری را فرا می گیرد

برف و باران چهارمحال و بختیاری را فرا می گیرد