مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 05:252019-12-16اقتصادي

تصویب و اجرای آیین نامه ایمنی در جایگاه های عرضه سوخت


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: کارفرمای جایگاه عرضه سوخت مکلف است بر اساس مخاطرات ناشی از عرضه هر نوع سوخت از قبیل گازوییل، - ایسنا/البرز سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: کارفرمای جایگاه عرضه سوخت مکلف است بر اساس مخاطرات ناشی از عرضه هر نوع سوخت از قبیل گازوییل، بنزین، گاز طبیعی و غیره اصول ایمنی متناسب را به کار گیرد.

حسین فلاح نژاد گفت: آیین نامه ایمنی در جایگاه های عرضه سوخت در جلسه در شورای عالی حفاظت فنی، تدوین و به تصویب وزیر تعاون، کار و رفاه ‎اجتماعی رسید و در 20 آذرماه جاری در روزنامه رسمی کشور منتشر گردید و در استان اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در خصوص تصویب این آیین نامه گفت: با هدف ایمن سازی محیط کار در جایگاه های عرضه سوخت و پیشگیری از حوادث ناشی از کار، آیین نامه ایمنی در جایگاه های عرضه سوخت در جلسه مورخ 14 مرداد امسال در شورای عالی حفاظت فنی تدوین شد و در تاریخ 22 آبان ماه به تصویب وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسید ودر روزنامه رسمی کشور منتشر گردید و در استان ها اجرایی می شود.

وی با اعلام این مطلب که آیین نامه جهت اجرا و نظارت بر اجرای آن طی بازرسی های این اداره کل ابلاغ شده است افزود: این آیین نامه با هدف ایمن سازی محیط کار در جایگاه های عرضه سوخت و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب و اجرای آیین نامه ایمنی در جایگاه های عرضه سوخت

تصویب و اجرای آیین نامه ایمنی در جایگاه های عرضه سوخت