مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 05:002019-12-16سياسي

نهج البلاغه منشوری ماندگار برای بشریت است


سید عباس صالحی، با بیان اینکه نهج البلاغه منشوری ماندگار برای بشریت است گفت: آیت الله جوادی آملی در شرح خود از نهج البلاغه به شبهات پاسخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از: آیین رونمایی از کتاب سَلُونِی قَبْلَ أَن ْتَفْقِدُونِی، تحریر نهج البلاغه تالیف آیت الله جوادی آملی، 24 آذر در سالن قلم کتابخانه ملی رونمایی شد.

در این مراسم که با اجرای علی درستکار و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید از سوی قاری ممتاز قرآن سید محسن موسوی بلده آغاز شد، افراد مختلفی از جمله سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، آیت الله سید مصطفی محقق داماد و آیت الله مرتضی مقتدایی سخنرانی کردند.

سید عباس صالحی در این آیین طی سخنانی اظهار کرد: نهج البلاغه منشوری ماندگار نه فقط برای شیعیان و مسلمانان، بلکه برای بشریت است.

نهج البلاغه به اعتبار اینکه تجلی یک جان بزرگ، یک انسان کامل، یک روح متعالی بوده و هست، به اعتبار اینکه از بزرگ مردی است که قرآن ناطق است، همدم و هم نفس پیامبر اعظم بوده است، در توحید مستغرق است، سیاستمدار بزرگ، فرمانده سپاه بزرگ، ادیب و سخنور است، دارای بالاترین روح لطیف انسانی است که وقتی می شنود خلخال از پای زن یهودی باز شده است آن تعبیر بلند را به کار می برد و بسیاری از نگات دیگر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهج البلاغه منشوری ماندگار برای بشریت است

نهج البلاغه منشوری ماندگار برای بشریت است