مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 04:352019-12-16اقتصادي

آمار بالای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کرمان/ 65 درصد مددجویان زنان سرپرست هستند


مدیرکل کمیته امداد کرمان با اشاره به اینکه 27 هزار و 575 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: طرح «هر کارمند حامی یک یتیم» در استان کرمان در حال اجراست.

- کرمان - مدیرکل کمیته امداد کرمان با اشاره به اینکه 27 هزار و 575 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: طرح هر کارمند حامی یک یتیم در استان کرمان در حال اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سایت خبری کمیته امداد، یحیی صادقی به آمار بالای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اشاره کرد و افزود: بیش از 102 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ماهیانه مستمری دریافت می کنند.

وی ادامه داد: 65 درصد از جمعیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان سرپرست و نان آور خانواده زنان هستند که بیش تر این زنان به دلیل فوت سرپرست تحت حمایت این نهاد قرارگرفته اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را 27 هزار و 575 نفر اعلام و بیان کرد: 5600 نفر از این فرزندان محسنین فاقد حامی هستند.

وی ادامه داد: این تعداد یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان توسط 32 هزار حامی نیکوکار حمایت می شوند که عمده این حامیان کرمانی نیستند و در خارج از استان و یا کشور زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بالای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کرمان/ 65 درصد مددجویان زنان سرپرست هستند

آمار بالای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کرمان/ 65 درصد مددجویان زنان سرپرست هستند