مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 20:452019-12-15سياسي

جلسه اعضای کارگروه مدیریت بحران شهر تهران برای بررسی بوی نامطبوع


رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: روز شنبه هفته آینده اعضای کارگروه مدیریت بحران کنار هم جمع می شوند تا موضوع انتشار بوی نامطبوع در شهر تهران را بررسی کنند.

- رضا کرمی محمدی رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس در خصوص اینکه در حاشیه برگزاری جلسه شورای اسلامی شهر تهران محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران از عملکرد این سازمان گلایه کرده و گفته است بهتر بود تشکیلات مدیریت بحران شهرداری تهران برای پیدا کردن منشأ بوی نامطبوع در شهر تهران جلسه ای برگزار می کرد و موضوع را مورد رسیدگی قرار می داد، گفت: گلایه ایشان را احترام می گذاریم.

کرمی محمدی ادامه داد: البته این را هم می گوییم که ما یکسری بررسی هایی انجام دادیم و به یک نتایجی هم درخصوص منشأ بوی نامطبوع رسیدیم.

  وی گفت: با توجه به فرمایشات ایشان(محسن هاشمی) قرار است روز دوشنبه دعوتنامه هایی را برای اعضای کارگروه مدیریت بحران بفرستیم تا در روز شنبه پیش رو یعنی 30 آذرماه جلسه ای تشکیل شود تا نتایج بررسی همه سازمان ها جمع بندی شده و به اطلاع مردم برسد.

رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: اینکه ما بخواهیم به صورت مطلق و براساس یک وظیفه ذاتی به سراغ بررسی این موضوع برویم این کار را نکرده ایم به خاطر اینکه اعتقاد داشتیم در این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه اعضای کارگروه مدیریت بحران شهر تهران برای بررسی بوی نامطبوع

جلسه اعضای کارگروه مدیریت بحران شهر تهران برای بررسی بوی نامطبوع