مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 19:352019-12-15سياسي

کروز: استیضاح ترامپ به جایی نمی رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تد کروز سناتور ارشد جمهوری خواه روز یکشنبه گفت پایان روند استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در مجلس نمایندگان این کشور آغاز شده و بعد از ورود پرونده به سنا، - یک سناتور ارشد جمهوری خواه می گوید استیضاح ترامپ پس از ورود به سنا به در بسته می خورد و به جایی نمی رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، تد کروز سناتور ارشد جمهوری خواه روز یکشنبه گفت پایان روند استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در مجلس نمایندگان این کشور آغاز شده و بعد از ورود پرونده به سنا، این لایحه مختومه می شود.

کروز که با شبکه ای بی سی گفت وگو می کرد، در این مورد گفت: فکر می کنم که این آغاز پایان این محاکمه نمایشی است که در مجلس نمایندگان شاهد آن بوده ایم.

وی افزود: فکر می کنم که [این لایحه] به سنا می آید.

ما آن را به شکلی منصفانه پیش می بریم و بعد [پرونده] به جایی نمی رسد، چراکه حقیقتی [در اتهامات مطروحه] وجود ندارد.

وی در ادامه استیضاح ترامپ توسط دموکرات ها را اقدامی سیاسی توصیف کرد و گفت هیچ شواهد و مدارکی برای اثبات اتهامات مطرح شده علیه ترامپ وجود ندارد.

مجلس نمایندگان آمریکا که اکثریتی دموکرات دارد، از چند هفته پیش و بعد از افشای فشار ترامپ به دولت اوکراین برای کمک به بدنام کردن جو بایدن نامزد بالقوه دموکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کروز: استیضاح ترامپ به جایی نمی رسد

کروز: استیضاح ترامپ به جایی نمی رسد