مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 17:402019-12-15اقتصادي

نقش دو درصدی اصناف لرستان در تولید ناخالص ملی


معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به این که 25 درصد تولید ناخالص ملی و 48 درصد اشتغال کشور متعلق به اصناف و بازاریان است، عنوان کرد: - ایسنا/لرستان معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به این که 25 درصد تولید ناخالص ملی و 48 درصد اشتغال کشور متعلق به اصناف و بازاریان است، عنوان کرد: 4.

2 درصد اشتغال و 2 درصد تولید ناخالص ملی مربوط به اصناف استان است، بنابراین اصناف نقش انکارناپذیری در ثروت و اشتغال کشور دارند.

حسین دالوند در جلسه با رؤسای اتحادیه ها و اصناف استان، با اشاره به این که اصناف و بازاریان رکن اصلی دوام و قوام جامعه هستند، اظهار کرد: در سطح ملی 25 درصد تولید ناخالص ملی و 48 درصد اشتغال متعلق به اصناف و بازاریان است.

وی ادامه داد: 4.

2 درصد اشتغال و 2 درصد تولید ناخالص ملی مربوط به اصناف لرستان است، بنابراین اصناف نقش انکارناپذیری در ثروت و اشتغال کشور دارند.

دالوند با اشاره به این که در کنترل و نظارت بر بازار چکشی کارکردن پاسخگو نیست، عنوان کرد: در این رابطه اتحادیه ها و اتاق اصناف باید با فعال کردن کمیسیون های مرتبط کار را از خودشان شروع کنند.

معاون بازرگانی و توسعه خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: اصناف و اتحادیه ها دارای قانون خاص خود بوده و دارای جایگاه بالایی در جامعه هستند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش دو درصدی اصناف لرستان در تولید ناخالص ملی

نقش دو درصدی اصناف لرستان در تولید ناخالص ملی