مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 17:102019-12-15اقتصادي

برگزاری نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی


نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با تمرکز بر هلدینگ خلیج فارس 27 تا 29 بهمن در مرکز ‏همایش ها و نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

- و به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس باهدف حمایت و بهره گیری حداکثری از توان داخلی در زمینه های مشاوره، مهندسی، تولید محصولات ‏و خدمات، خرید حداکثری محصولات ایرانی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، استفاده از ظرفیت شرکت های دانش ‏بنیان نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی از 27 تا 29 بهمن به مدت 3 روز در مرکز ‏همایش ها و نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

‏ این نمایشگاه با حضور مدیران عامل و ستادی هلدینگ خلیج فارس و با برگزاری سیمنارها و کارگاه های متعدد و همچنین جلسات همتایابی(B2B) همراه خواهد بود.

دراین رویداد شـرکتهای تابعه هلدینگ خلیج فارس حضورداشته و در خصوص زمینه های داخلی سازی با تولیدکننـدگان تجهیـزات و شـرکتهای تولیدی و ازسـوی دیگر شـرکتهـای دانـش بنیان، نـوآور و خدماتی فعـال در صنعـت پتروشـیمی و صنایـع وابسـته، زمینه های گسـترش همـکاریها و انعقاد تفاهم نامه های متقابـل در راسـتای حمایـت از تولیـد ملـی را فراهـم مـی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

برگزاری نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی