مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 16:252019-12-15ورزشي

ماجرای تیم فوتبالی که 6 نفره به میدان رفت!


امروز کارون اروند خرمشهر در خانه میزبان مس نوین کرمان بود که در این دیدار، تنها هفت بازیکن نماینده خرمشهر حاضر به تقابل با حریف خود شدند - ماجرای تیم فوتبالی که 6 نفره به میدان رفت! امروز کارون اروند خرمشهر در خانه میزبان مس نوین کرمان بود که در این دیدار، تنها هفت بازیکن نماینده خرمشهر حاضر به تقابل با حریف خود شدند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، از هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، امروز کارون اروند خرمشهر در خانه میزبان مس نوین کرمان بود که در این دیدار، تنها هفت بازیکن نماینده خرمشهر حاضر به تقابل با حریف خود شدند که با مصدومیت یکی دیگر از بازیکنان کارون، این تیم از حد نصاب خارج شد و برگزار کنندگان این دیدار، این مسابقه را تمام شده با نتیجه سه بر صفر به سود میهمان اعلام کردند.

محمد لامی نژاد بازیکن تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر، امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص چگونگی رخداد اتفاق ، اظهار کرد: من به این بازی نرفتم و چندان از اتفاقات این دیدار باخبر نیستم، اما می دانم که هفت بازیکن حاضر شدند مقابل حریف کرمانی بازی کنند و سرانجام بازی نیمه تمام ماند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم هر چقدر برای دریافت مطالبات تیم تلاش کردند، پاسخی دریافت نمی کردند، بعد تصمیم گرفته شد که در بازی های این تیم حاضر نشویم و یک باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تیم فوتبالی که 6 نفره به میدان رفت!

ماجرای تیم فوتبالی که 6 نفره به میدان رفت!