مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 15:552019-12-15اقتصادي

آمارها بیانگر رشد اقتصادی مثبت در سال جاری است


در سال جاری به گواه سازمان های معتبر بین المللی ایران توانسته از مرحله دشوار گذار، با سربلندی عبور کند بطوریکه رشد اقتصادی ما به نسبت سال قبل مثبت خواهد بود.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: در سال جاری به گواه سازمان های معتبر بین المللی ایران توانسته از مرحله دشوار گذار، با سربلندی عبور کند بطوریکه رشد اقتصادی ما به نسبت سال قبل مثبت خواهد بود.

ارسلان زارع عصر امروز در شورای اداری استان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، با اشاره به وضعیت فعلی جامعه و تشدید تحریم های ظالمانه، اظهار کرد: تشدید تحریم های غیرقانونی مشکلات اقتصادی را بر مردم، دولت و نظام جمهوری اسلامی تحمیل کرده است.

استاندار گیلان افزود: در سال 97 تجدید تحریم ها فشار مضاعفی را بر مردم و دولت وارد کرد، اما با مدیریتی که دولت داشت و همچنین با همکاری ملت فهیم و آگاه، همدلی و همکاری دیگر قوا و همه ارکان نظام، به ویژه رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در سالجاری، توانستیم بر بسیاری از مشکلات از جمله تورم، بی ثباتی در بازار ارز، کاهش برخی کالاهای اساسی، افت شاخص های اقتصادی فائق آییم.

زارع تصریح کرد: در سال جاری نه به گواه بانک مرکزی بلکه به گواه سازمان های معتبر بین المللی ایران توانسته از مرحله دشوار گذار، با سربلندی عبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارها بیانگر رشد اقتصادی مثبت در سال جاری است

آمارها بیانگر رشد اقتصادی مثبت در سال جاری است