مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 15:252019-12-15ورزشي

پیروزی شهرداری همدان در جهنم کامیاران/3 امتیاز در باران سنگ


تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته سیزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در یک دیدار خارج از خانه و جنجالی با نتیجه 2 بر صفر آوالان کامیاران را شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان در یک دیدار حساس به مصاف تیم فوتبال آوالان کامیاران رفت.

با شروع این بازی تیم میزبان آوالان کامیاران در دقایق نخست توپ و میدان را در دست گرفت و چند موقعیت نصف و نیمه روی دروازه شهرداری همدان خلق کرد.

بعد از گذشت دقایق ابتدایی تیم فوتبال شهرداری همدان بازی را در دست گرفت و به بازی مسلط شد تا اینکه در دقیقه 37 روز کرنر زیبای امیرمحمد نسایی تیم شهرداری همدان موفق شد با ضربه سر دقیق محمد عباس تبار به گل برسد.

در نهایت نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود شهرداری همدان به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم تیم آوالان برای جبران نتیجه به میدان آمد اما باز هم این شهرداریچی ها بودند که بازی زیباتری را به نمایش گذاشتند تا اینکه در دقیقه 65 بازی با هجوم هواداران متوقف شد.

هواداران به درون زمین بازی ریختند و با سنگ مربیان، بازیکنان و داوران را مورد حمله قرار دادند همچنین در این دیدار مدیر رسانه ای تیم شهرداری مورد ضرب و شتم قرار گرفت و دوربین تیم شهرداری همدان را شکستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی شهرداری همدان در جهنم کامیاران/3 امتیاز در باران سنگ

پیروزی شهرداری همدان در جهنم کامیاران/3 امتیاز در باران سنگ