مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 15:152019-12-15سياسي

افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان تناسبی با نرخ تورم ندارد


نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس از افزایش نرخ بنزین انتقاد کرد و گفت: افزایش حقوق کارمندان 15 درصد پیش بینی شده اما تورم بیش از این رقم است از این رو پیشنهاد یاد شده همانند طنز تلخ و کاریکاتور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، رسول خضری در نوبت عصر نشست علنی امروز (24 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به مشکلات معیشتی پیش آمده برای مردم، گفت: این مسائل به واسطه تصمیمی که از قبل رییس جمهور مطلع بود رقم خورد؛ افزایش نرخ بنزین در لایحه بودجه پیشنهاد شده بود اما با نظر منفی نمایندگان مواجه شد از این رو بی تدبیری رخ داده موجب افزایش گرانی ها و تورم افسار گسیخته شده است.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور، اظهار کرد: افزایش حقوق کارمندان 15 درصد پیش بینی شده اما تورم بیش از این رقم است از این رو پیشنهاد یاد شده همانند طنز تلخ و کاریکاتور است.

وی با اشاره به تصمیمات اشتباه دولتمردان، ادامه داد: با توجه به اینکه رییس جمهور با نمایندگان مناطق مرزی مشورتی برای انسداد معابر کوله بری انجام نداد، امروزه شاهد بروز مشکلاتی هستیم که سبب ناامیدی مردم این مناطق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان تناسبی با نرخ تورم ندارد

افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان تناسبی با نرخ تورم ندارد