مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 15:152019-12-15سياسي

احیاء بناهای تاریخی گلستان با مشارکت مردم و سرمایه گذاران


سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان ازاحیاء بافت ها و بناهای تاریخی گلستان بامشارکت مردم و سرمایه گذاران خبر داد و تأکید کرد: - نیازمند تجاری سازی و برندسازی تولیدات هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد تجری بعدازظهر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی گلستان اظهار کرد: استان گلستان گنجینه ای از میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های استان گلستان در این سه حوزه باید نگاه جامع و کاملی به آن داشته باشیم و با مشارکت سرمایه گذاران آنچه در توسعه زیرساخت های گردشگری، بازاریابی و تبلیغات و .

نیاز است فراهم کنیم.

سرپرست میراث فرهنگی گلستان تآکید کرد: بافت ها و بناهای تاریخی گلستان نیازمند توجه بیشتر هستند و تلاش داریم با مشارکت مردم و سرمایه گذاران بناها و بافت های تاریخی گلستان را احیاء کنیم.

وی با اشاره به اینکه توسعه گردشگری بر دو محور میراث فرهنگی و صنایع دستی است، تصریح کرد: گردشگری، صنعتی فرابخشی است و باید قدم های جدی تری به ویژه در توسعه زیرساخت ها و بومگردی در روستاها برداریم.

تجری با تاکید بر اینکه در حوزه صنایع دستی و معرفی هنر هنرمندان استان در حوزه کشوری و بین المللی نیازمند تجاری سازی و برندسازی آثار هستیم، خاطرنشان کرد: باید بر پروژه های محوری استان مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء بناهای تاریخی گلستان با مشارکت مردم و سرمایه گذاران

احیاء بناهای تاریخی گلستان با مشارکت مردم و سرمایه گذاران