مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 14:502019-12-15اقتصادي

اجرای آیین نامه ایمنی در جایگاه های عرضه سوخت


آیین نامه ایمنی در جایگاه های عرضه سوخت در خراسان جنوبی اجرایی می شود.

- مرکز خراسان جنوبی، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه این آیین نامه برای اجرا و نظارت بر اجرای آن در بازرسی های این اداره کل ابلاغ شده است، گفت: این آیین نامه با هدف ایمن سازی محیط کار در جایگاه های عرضه سوخت و پیشگیری از حوادث ناشی از کار تهیه شده و در تمام جایگاه های عرضه سوخت مشمول ماده 85 قانون کار جمهوری اسلامی ایران، لازم الاجرا است.

اشرفی افزود: مسئولیت ایمنی در جایگاه های عرضه سوخت بر عهده کارفرما است و کارفرما مکلف به رعایت مصوبات شورای عالی حفاظت فنی و دیگر قوانین و مقررات، آیین نامه ها و دستورالعمل های ایمنی و حفاظتی بوده و باید از مراجع ذیصلاح مجوز های مرتبط را اخذ کند.

وی گفت: کارفرما مکلف است بر اساس مخاطرات ناشی از عرضه هر نوع سوخت از قبیل گازوییل، بنزین و گاز طبیعی اصول ایمنی متناسب را بکار گیرد.

اشرفی افزود: همچنین کارفرما مکلف است نسبت به بکارگیری مسئول ایمنی دارای صلاحیت، مطابق با آیین نامه بکارگیری مسئول ایمنی در کارگاه ها، اقدام کند.

وی گفت: هم اکنون 8 بازرس کاردر استان و 237 مسئول ایمنی در کارگاه های استان مسئولیت بازرسی و نظارت بر انجام امور ایمنی را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آیین نامه ایمنی در جایگاه های عرضه سوخت

اجرای آیین نامه ایمنی در جایگاه های عرضه سوخت