مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 14:502019-12-15اقتصادي

اختصاص بیش از 12 میلیارد تومان برای پیشگیری از وقوع جرم و تصادفات


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برای پیشگیری از وقوع جرم و تصادفات، امسال 12 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

- ، سعید پورعلی در کارگروه آسیب های اجتماعی و اطلاع رسانی کیش گفت: این بودجه در راستای توانمندسازی ظرفیت های خدمات عمومی در نظر گرفته شده است.

پورعلی افزود : ویژگی اصلی جزیره داشتن امنیت و آرامش است و برای تداوم این آرامش ارتقای فرهنگ ترافیکی با مشارکت مردم ضروریست .

سرهنگ جمالی فرمانده منطقه انتظامی ویژه کیش نیز با اعلام این خبر که در هشت ماه گذشته ، میزان سرقت در مقایسه با پارسال ، حدود هفت درصد کاهش داشته است گفت بیشتر این سرقت ها در مشاعات ساختمان ها و مراکز تجاری بوده است و دلیل آن سهل انگاری در حفاظت از آنها بوده است .

سرهنگ جمالی با بیان اینکه امسال تصادفات خودروها در مقایسه با پارسال حدود نه درصد کاهش یافته است گفت: رضایت مردم از عملکرد نیروی انتظامی به نود و هشت درصد رسیده است.

وی همچنین با اشاره به پخش دو هزار دقیقه برنامه با موضوع آموزش و فرهنگ سازی برای کاهش تصادفات و جرائم از صدا و سیمای مرکز کیش قدردانی کرد و گفت :پیشگیری از وقوع جرم وتخلف با روش های خلاقانه در دستور کار نیروی انتظامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 12 میلیارد تومان برای پیشگیری از وقوع جرم و تصادفات

اختصاص بیش از 12 میلیارد تومان برای پیشگیری از وقوع جرم و تصادفات