مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 14:502019-12-15سياسي

تعلل رییس کمیسیون انرژی در ارسال گزارش استیضاح زنگنه به هیأت رییسه


نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: شاهد تعلل رییس کمیسیون انرژی در ارسال گزارش استیضاح وزیر نفت به هیأت رییسه هستیم که این تعلل به هیچ وجه به مصلحت نیست.

- سیدمحمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: رییس کمیسیون انرژی مجلس در ارسال گزارش استیضاح وزیر نفت به هیأت رییسه برای بررسی این استیضاح در صحن علنی مجلس تعلل می کند که این تعلل به هیچ وجه به مصحلت نیست.

وی افزود: هیچ دلیلی برای این تعلل و تأخیر وجود ندارد چرا که امضاهای استیضاح هم جمع نشده و بیش از 70 نفر نمایندگان همچنان پای استیضاح وزیر نفت هستند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس اظهار داشت: من به آقای مصری و پزشکیان نواب رییس مجلس درباره تأخیر در ارسال گزارش استیضاح وزیر نفت از سوی کمیسیون انرژی به هیأت رییسه تذکر دادم چرا که دلیل و مصلحتی برای این تأخیر وجود ندارد و همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند هیچ مصلحتی بالاتر از رعایت مُرّ قانون نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، جلسه استیضاح بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در جلسه روز دوشنبه هفته قبل کمیسیون انرژی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نمایندگان از توضیحات وزیر قانع نشدند و گزارش آن برای بررسی بیشتر در صحن علنی مجلس باید از سوی کمیسیون به هیأت رییسه ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل رییس کمیسیون انرژی در ارسال گزارش استیضاح زنگنه به هیأت رییسه

تعلل رییس کمیسیون انرژی در ارسال گزارش استیضاح زنگنه به هیأت رییسه