مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 14:502019-12-15سياسي

لایحه «درآمدهای پایدار شهرداری ها و دهیاری های کشور» در آستانه تبدیل شدن به قانون


مشاور شهردار تهران در توسعه درآمد پایدار از تصویب تمام مواد لایحه «درآمدهای پایدار شهرداری ها و دهیاری های کشور» به استثنای مواد 10 و 13 در صحن مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: - لایحه درآمدهای پایدار شهرداری ها و دهیاری های کشور در آستانه تبدیل شدن به قانون مشاور شهردار تهران در توسعه درآمد پایدار از تصویب تمام مواد لایحه درآمدهای پایدار شهرداری ها و دهیاری های کشور به استثنای مواد 10 و 13 در صحن مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این لایحه برای اولین بار پس از 36 سال به قانونی شدن نزدیک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مناف هاشمی در خصوص آخرین وضعیت لایحه درآمدهای پایدار شهرداری ها و دهیاری های کشور در صحن مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی مواد این لایحه به استثنای مواد 10 و 13 در صحن علنی مجلس تصویب شد و مواد مذکور هم در روزهای آینده در دستور کار صحن قرار می گیرد.

وی در خصوص ماده 10 این لایحه افزود: در کمیسیون مشترک توافق شده است بعد از یک دوره 4 ساله سهم 3 درصدی شهرداری ها از مالیات بر ارزش افزوده به 4 درصد افزایش پیدا کرده و در 4 سال آینده سهم شهرداری ها و دولت به 4 درصد مساوی برسد.

امیدوارم این دو ماده هم قبل از بودجه کشور تصویب شود و پس از 36 سال لایحه درآمدهای پایدرا شهرداری ها و دهیاری ها به قانون تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه «درآمدهای پایدار شهرداری ها و دهیاری های کشور» در آستانه تبدیل شدن به قانون

لایحه «درآمدهای پایدار شهرداری ها و دهیاری های کشور» در آستانه تبدیل شدن به قانون