مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 14:452019-12-15بين الملل

حمایت شیوخ و عشایر بغداد از خواست مرجعیت


شیوخ و عشایر بغداد با برگزاری کنفرانسی مراتب حمایت خود را از خواسته های مرجعیت عراق اعلام کردند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، شیوخ و عشایر بغداد با برگزاری کنفرانسی مراتب حمایت خود را از خواسته های مرجعیت عراق مبنی بر حفظ ماهیت مسالمت آمیز تظاهرات و دور کردن افراد خرابکار از محل تظاهرات اعلام کردند.

بارگاه امام موسی کاظم (ع) در کاظمیه بغداد میزبان شیوخ، عشایر و ریش سفیدان این شهر در پی حوادثی بود که در جریان تظاهرات در استان های عراق روی داد.

حیدر الشمری دبیر کل آستان مقدس امام موسی کاظم (ع) گفت: در این کنفرانس بر خواست مرجعیت دینی عراق برای حفظ ماهیت مسالمت آمیز تظاهرات، حفظ حرمت خون عراقی ها، اعمال فشار بر طرف های ذیربط از جمله روسای سه گانه، رییس جمهور و مقامات قضایی مبنی بر عمل به وظایف قانونی آن ها تاکید شد.

خبرنگار العراقیه افزود: حمایت شیوخ از مرجعیت، حفظ ماهیت مسالمت آمیز تظاهرات، دور کردن افراد خرابکار از محل تظاهرات، محدود کردن اسلحه در دست نیرو های امنیتی، جلوگیری از حمله به اموال عمومی و خصوصی از مسائل مطرح شده در این کنفرانس بود.

عشایر عراقی که همواره خواهان اجرای قانون و آزادسازی این کشور از دست تروریسم بودند اینک از مواضع مرجعیت حمایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شیوخ و عشایر بغداد از خواست مرجعیت

حمایت شیوخ و عشایر بغداد از خواست مرجعیت