مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 14:002019-12-15سياسي

افتخاری: بار کاهش وابستگی بودجه به نفت بر دوش مردم نباشد


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش وابستگی به نفت در بودجه سال 1399 از دولت خواست که بار این تغییر رویکرد بودجه ای بر دوش اقشار آسیب پذیر قرار نگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی افتخاری در نطق میان دستور جلسه علنی عصر امروز یکشنبه مجلس با انتقاد از عملکرد دولت گفت: باید توجه کنیم که دولت ها مشروعیت خود را از مردم گرفته و پایداری آنها به خواست مردم است.

افتخاری بیان کرد: سران قوا بدون اطلاع مجلس شورای اسلامی بی محابا و ناپخته در خصوص بنزین تصمیم گیری کردند و کشور را در جایی قرار دادند که مقام معظم رهبری برای جلوگیری از تزلزل نظام تصمیم گیری از آنها و تصمیم آنها حمایت کردند تا تبعات جبران ناپذیرتری دامن کشور را نگیرد.

آقا تاکید کردند که باید در این خصوص مراقبت شود و افزایش قیمت بنزین موجب دیگر گرانی ها نشود به همین دلیل از دولت و قوه قضاییه می خواهم این موضوع را به درستی اجرایی کند.

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: علی رغم این که در قانون بر ضرورت توجه به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته تاکید شده اما این موضوع از اولویت دولت خارج شده است.

اگرچه در قوانین مزایایی برای جذب سرمایه به این مناطق تعریف شده ولی دولت در جای دیگر با تصمیمات مغایر آنها را بی اثر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخاری: بار کاهش وابستگی بودجه به نفت بر دوش مردم نباشد

افتخاری: بار کاهش وابستگی بودجه به نفت بر دوش مردم نباشد