مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-15سياسي

تخت های بیمارستانی استان بوشهر جوابگوی جمعیت استان نیست


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تخت های بیمارستانی در استان بوشهر جوابگوی جمعیت استان نیست و باید درمانگاه ها و بیمارستان های استان به تخت های مناسب و استاندارد تجهیز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در دیدار مدیران و مسئولان معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر حوزه درمان یک حوزه استراتژیک و راهبردی در کشور است افزود: اگر این حوزه در گذشته یک حوزه ثانویه بود الان و با شرایط حساس کنونی، به یکی از پدیده مهم در جامعه تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی که امراض و بیماری ها به عنوان یک پدیده عادی در جامعه تبدیل شده و بیماری های زیادی فراگیر شده، درمان در متن زندگی مردم قرار گرفته و به همین خاطر باید در رابطه با این حوزه مهم نهاد های پیشگیری بسیار فعال باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه الان بخش زیادی از هزینه های خانوار ها صرف درمان می شود تاکید کرد: باید بیماری های شایع در استان و کشور شناسایی و با ترسیم یک شبکه از نهاد های مرتبط، بر روی مقوله پیشگیری فرهنگ سازی شود.

وی با اشاره به زیرساخت های درمانی استان بوشهر گفت: استان بوشهر یک استان بین المللی است و باید حوزه زیرساخت های پزشکی نیز دارای بهترین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت های بیمارستانی استان بوشهر جوابگوی جمعیت استان نیست

تخت های بیمارستانی استان بوشهر جوابگوی جمعیت استان نیست