مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 13:152019-12-15سياسي

حلقه مفقوده دولت اطلاع رسانی است


اطلاع رسانی علاوه بر اینکه قشری از مردم را به خود مرتبط می کند موجب شفافیت عملکرد دولت هم می شود، در واقع دولت تلاش می کند و خدمت رسانی می کند ولی متاسفانه حلقه مفقوده آن اطلاع رسانی است.

- ایسنا/بوشهر معاون وزیر ارشاد عنوان کرد: اطلاع رسانی علاوه بر اینکه قشری از مردم را به خود مرتبط می کند موجب شفافیت عملکرد دولت هم می شود، در واقع دولت تلاش می کند و خدمت رسانی می کند ولی متاسفانه حلقه مفقوده آن اطلاع رسانی است.

لادن حیدری ظهر امروز در شورای اطلاع رسانی استان بوشهر گفت: امروزه بیشتر فعالیت ها منوط به تبادل اطلاعات است، بخشی روزنامه نگاران و اصحاب فرهنگ و هنر و بخش دیگری که نیازمند تبادل اطلاعات برای فعالیت های خود هستند.

در کشور ما نیز سال هاست که دسترسی آزاد به اطلاعات به تصویب رسده و وزارت فرهنگ متولی آن است.

وی اظهار کرد: آزادی اطلاعات به جستجو، انتقال، انتشار، دریافت آزادانه اخبار و اطلاعات برمی گردد و حقوق شهروندی جدید نیز بر سه پایه اقتصاد آثار، حقوق بشر و دموکراسی مستقر است که رکن شاخص دموکراسی را چرخش آزاد اطلاعات می دانند.

و از این بابت کشور ایران سال هاست که به این موضوع مقلد شده و برای تبادل اخبار و اطلاعات و پاسخگویی به مردم خود را در معرض امتیاازدهی و سوال و جواب مردم قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه مفقوده دولت اطلاع رسانی است

حلقه مفقوده دولت اطلاع رسانی است