مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 13:002019-12-15پزشكي

پوشش همگانی سلامت، چتری فراگیر برای دستیابی به زندگی سالم


رییس منطقه ای دفتر مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، پوشش همگانی سلامت را به عنوان چتری فراگیر برای دستیابی به زندگی سالم و تندرستی همه در تمام سنین، - رییس منطقه ای دفتر مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت مطرح کرد پوشش همگانی سلامت، چتری فراگیر برای دستیابی به زندگی سالم رییس منطقه ای دفتر مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، پوشش همگانی سلامت را به عنوان چتری فراگیر برای دستیابی به زندگی سالم و تندرستی همه در تمام سنین، مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر المنظری در پیامی به مناسبت روز جهانی پوشش همگانی سلامت ، آورده است: بزرگداشت روز جهانی پوشش همگانی سلامت در دنیا، در روز 12 دسامبر برگزار می شود.

در سال جاری، موضوع روز پوشش همگانی سلامت، به وعده خود پایبند باشید است.

بیش از 70 سال پیش، هنگامی که رهبران جهان اساسنامه سازمان جهانی بهداشت را تدوین می کردند، بر برخورداری بالاترین سطح بهداشت قابل دستیابی، به عنوان یک حق اساسی برای همه انسان ها، تأکید داشتند.

وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی چشم انداز 2023 را تایید و همچنین متعهد شدند که با ایجاد سیستم های بهداشتی عادلانه و تاب آور پوشش همگانی سلامت را گسترش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش همگانی سلامت، چتری فراگیر برای دستیابی به زندگی سالم

پوشش همگانی سلامت، چتری فراگیر برای دستیابی به زندگی سالم