مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 12:002019-12-15سياسي

امریکا برای تقویت پول خود از هیچ جنایتی ابایی ندارد


معاون بین الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: امریکا به ظاهر مهد آزادی است، ولی در باطن برای تقویت پول خود از هیچ جنایتی ابایی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ آقای مجید تفرشی طی سخنانی در مراسم استقبال آقای دکتر مسعود سلیمانی که در سالن همایش های دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد‏، افزود: از همان ابتدا که متوجه زندانی شدن آقای دکتر مسعود سلیمانی شدیم نظر ما این بود که این موضوع را هر چه سریعتر برطرف کنیم.

وی با بیان این که امریکا برای چنین دانشمندانی چنین دام هایی پهن می کند، گفت: ما تلاش کردیم که آقای دکتر مسعود سلیمانی را برگرداندیم و باید در تقویم دانشگاهی این موضوع ثبت شود و ایشان هم کتابی را تهیه کند تا به صورت یک سند منتشر شود، البته ما پیگیری حقوقی خود را برای ساعت هایی که ایشان در زندان بودند انجام می دهیم.

معاون بین الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه تصریح کرد: امریکا به ظاهر مهد آزادی است، ولی در باطن برای تقویت پول خود از هیچ جنایتی ابایی ندارد.

همچنین آقای ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت‏ درمان و آموزش پزشکی گفت: این برگ افتخاری است که جمهوری اسلامی ایران بر سینه خود دارد و آقای دکتر مسعود سلیمانی نمادی از جهاد، ایستادگی و مقاومت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امریکا برای تقویت پول خود از هیچ جنایتی ابایی ندارد

امریکا برای تقویت پول خود از هیچ جنایتی ابایی ندارد