مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 11:362019-12-15اقتصادي

پشت پرده مافیای چادر مشکی


برخی ها معتقدند در این صنعت تابلوی نامریی «ورود ممنوع» وجود دارد که هر کسی از آن عبور کند آینده روشنی در انتظارش نخواهد بود.

- برخی ها معتقدند در این صنعت تابلوی نامریی ورود ممنوع وجود دارد که هر کسی از آن عبور کند آینده روشنی در انتظارش نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ؛ برخی ها معتقدند در این صنعت خاص یک تابلوی نامریی ورود ممنوع وجود دارد که هر کسی از آن عبور کند آینده روشنی در انتظارش نخواهد بود.

پشت پرده تولید چادر مشکی ایرانی چه خبر است؟شاید تا به حال خبرهایی که درباره چادر مشکی منتشر شده است مربوط به ناتوانی در تولید این محصول در داخل و یا وارداتی بودن آن بوده در حالی که واقعیت غیر از این است.

تولیدکنندگان این صنعت که اغلب ورشکسته شده و به در بسته خورده اند می گویند ما در تولید چادر مشکی مرغوب و با کیفیت مشکلی نداریم ولی متاسفانه بازار چادر مشکی در انحصار ده نفر است.

مافیایی که با دستان باز همچنان در حال به جیب زدن سود سرشار این صنعت و وارد کردن فشار به اندک تولیدکنندگان چادر مشکی برای بازی با قوانین آنها در این منطقه ممنوعه هستند.

پرونده تولید چادر مشکی در ایران معادله ای پیچیده و پرابهام دارد؛ در ایران سالیانه 100 میلیون متر مربع چادر مشکی مصرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده مافیای چادر مشکی

پشت پرده مافیای چادر مشکی