مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 11:362019-12-15سياسي

حریرچی: قیمت ها در نظام سلامت باید شفاف باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در مراسم روز جهانی پوشش همگانی سلامت با اشاره به بیانیه نشست سپتامبر که به امضای مقامات و رؤسای جمهور بسیاری از کشور ها رسیده است، - معاون کل وزارت بهداشت گفت: در نظام سلامت قیمت ها باید شفاف باشند و همچنین هزینه ها به صورت اثربخش انجام شود و ظرفیت نظارتی بالایی داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در مراسم روز جهانی پوشش همگانی سلامت با اشاره به بیانیه نشست سپتامبر که به امضای مقامات و رؤسای جمهور بسیاری از کشور ها رسیده است، اظهار داشت: این سند بالاترین سند تعهد سیاسی در حوزه پوشش همگانی سلامت است.

وی با بیان اینکه این سند تنها مربوط به حوزه سلامت نیست، اظهار داشت: هدف اجرای آن از بین رفتن فقر، تضمین آموزش، بهبود موقعیت شغلی و تربیت بهتر کودکان و کاهش نابرابری در جامعه است.

حریرچی با بیان اینکه پوشش همگانی سلامت باید مبتنی بر مدل کشور اسلامی خودمان باشد، اظهار داشت: ما باید بر اساس وضعیت موجود برنامه ریزی های لازم را برای پوشش همگانی سلامت طراحی کنیم.

معاون وزیر بهداشت عنوان کرد: طبق این سند تا سال 2023 باید اغلب مردم جهان تحت پوشش همگانی سلامت قرار گیرد که ما امیدواریم جزو کشور هایی باشیم که 83 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریرچی: قیمت ها در نظام سلامت باید شفاف باشند

حریرچی: قیمت ها در نظام سلامت باید شفاف باشند