مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 11:362019-12-15سياسي

54 درصد افرادی که بیمه ندارند، جوانان 20 تا 40 ساله اند


معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به نکات کلیدی بیانیه ای که در حوزه پوشش همگانی سلامت در جهان امضا شده است، گفت: سران کشورها متعهد شدند تا سال 2023 نزدیک به یک میلیارد نفر به پوشش همگانی سلامت اضافه شوند که موضوع مهمی است و امیدوارم که ایران 83 میلیونی هم به این پوشش برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایرج حریرچی در مراسم بزرگداشت پوشش همگانی سلامت، گفت: بر اساس بیانیه نشست سپتامبر که از سوی روسای جمهور و نخست وزیران کشورها امضا شد و از طرف ما دکتر ظریف این عهدنامه را امضا کردند، بالاترین تعهد سیاسی برای پوشش همگانی سلامت محسوب می شود.

باید توجه کرد که پوشش همگانی سلامت فقط محدود به حوزه سلامت نیست، بلکه با رسیدن به آن می توانیم فقر را از بین ببریم، آموزش موثر را تضمین کنیم، کاهش نابرابری در جامعه و.

انجام دهیم.

نکته دوم این است که حتما پوشش همگانی سلامت باید مبتنی بر مدل خودمان و مالکیت ملی و فراگیر کشوری باشد و خودمان این مدل را بر اساس وضعیت موجود طراحی کنیم.

حریرچی ادامه داد: سران کشورها متعهد شدند تا سال 2023 تا یک میلیارد نفر به پوشش همگانی سلامت اضافه شود که موضوع مهمی است و امیدوارم که ایران 83 میلیونی به این پوشش برسد و خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 درصد افرادی که بیمه ندارند، جوانان 20 تا 40 ساله اند

54 درصد افرادی که بیمه ندارند، جوانان 20 تا 40 ساله اند