مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 11:302019-12-15فرهنگي

مراکز پیش دبستانی اصفهان میزبان جام باشگاه های کتابخوانی هستند


معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: جام باشگاه های کتابخوانی به منظور افزایش انگیزه کودکان و نوجوانان به فرهنگ مطالعه برگزار می شود.

- اصغر مختاری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه راه اندازی جام باشگاه های کتابخوانی به منظور افزایش سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی از چهار سال گذشته توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا شده است، اظهار داشت: این طرح با پویایی در اقدامی بین دستگاهی کودکان هفت تا یازده سال را به صورت گروهی به مطالعه فراخوانده است تا کتاب های مورد نظر جام باشگاه را مورد نقد و بررسی و تبادل نظر قرار دهند.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد مرکز استان اصفهان به همراه مراکز ارشاد در شهرستان های استان اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی، اداره کل بهزیستی استان اصفهان و شهرداری اصفهان در تعامل سازنده در طرح جام باشگاه کتابخوانی کوشیده اند و حاصل آن برگزاری دو هزار و 200 باشگاه کتابخوانی در سال گذشته بوده است که اصفهان حائز رتبه نخست در این زمینه شد.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به روند برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی تصریح کرد: کتاب هایی تا تخفیف پنجاه درصد در کتابفروشی های منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز پیش دبستانی اصفهان میزبان جام باشگاه های کتابخوانی هستند

مراکز پیش دبستانی اصفهان میزبان جام باشگاه های کتابخوانی هستند