مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 11:152019-12-15اقتصادي

آغاز عملیات عمرانی فیبر نوری مسیر خرم زال به پل دختر با طول 115 کیلومتر


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از آغاز عملیات عمرانی فیبر نوری مسیر خرم زال به پل دختر با طول 115 کیلومتر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهاب حیدری در گفت و گو با رسانه ها، از آغاز عملیات عمرانی فیبر نوری مسیر خرم زال به پل دختر با طول 115 کیلومتر خبر داد.

وی، گفت: با توجه به تأکید وزیر ارتباطات بر توسعه هرچه بیشتر ارتباطات در مناطق روستایی و کاهش شکاف دیجیتال بین مناطق روستایی و شهری، اجرای پروژه فیبر نوری مسیر خرم ­زال به پل دختر از محل طرح USO آغاز شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان با اشاره به مزایای این طرح مانند افزایش ظرفیت ارتباطی در روستاها، ارتقای خدمات اینترنتی پرسرعت ثابت و سیار و دسترسی همگانی به شبکه ملی اطلاعات، گفت: توسعه زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات و همچنین خدمات ارتباطی در مناطق روستایی سبب ارائه خدمات نوین، توسعه زیرساخت های الکترونیکی و همچنین افزایش سطح خدمت رسانی تمامی دستگاه های اجرایی به مردم این مناطق خواهد شد.

حیدری، تصریح کرد: در این فاز از عملیات فیبر نوری تعداد 241 روستا تحت پوشش شبکه ثابت و سیار با پهنای باند بالا قرار خواهند گرفت که روستاهایی مانند تخت چان و واشیان که دارای پوشش نامطلوبی هستند نیز تحت پوشش شبکه های پرسرعت قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات عمرانی فیبر نوری مسیر خرم زال به پل دختر با طول 115 کیلومتر

آغاز عملیات عمرانی فیبر نوری مسیر خرم زال به پل دختر با طول 115 کیلومتر