مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-15اقتصادي

تشدید مجازات عدم اعلام موجودی انبارها/ ثبت اطلاعات 4938 انبار در سامانه


مسئول نظارت بر خدمات سازمان صمت خراسان جنوبی از ثبت اطلاعات چهار هزار و 938 انبار در سامانه جامع انبارها خبر داد و گفت: برای الزام به ثبت موجودی انبار ها مجازات ها تشدید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی کاووسی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از سال 97 تمامی صاحبان انبارها موظف به ثبت اطلاعات و موجودی کالای خود در سامانه جامع انبارها شده اند.

وی با اشاره به اینکه در شهریور ماه 98 نزدیک به 10 قلم کالا مشمول ثبت در این سامانه شدند، بیان کرد: این کالاها شامل برنج، گندم، شکر، چای، کنجاله سویا، جو، ذرت، لاستیک، کاغذ چاپ و تحریر روزنامه، روغن موتور می شود.

مسئول نظارت بر خدمات عمومی و نیمه دولتی سازمان صمت خراسان جنوبی با بیان اینکه با توجه به اهمیت موضوع و اینکه صاحبان ملزم به ثبت اطلاعات موجودی انبار ها شوند، مجازات ها در این زمینه تشدید شده است، بیان داشت: با دستورالعمل جدید چنانچه اطلاعات موجودی انباری در سامانه ثبت نشده باشد ظن بر قاچاق و مجازات آن سنگین تر خواهد بود.

کاووسی با تأکید بر اینکه این موضوع در حال حاضر در اولویت کار سازمان قرار گرفته و به صورت ویژه رصد می شود، اضافه کرد: البته کالاهای قاچاقی که در انبارها و سردخانه ها موجود باشد، با وجود ثبت در سامانه باز هم به عنوان کالای قاچاق خواهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید مجازات عدم اعلام موجودی انبارها/ ثبت اطلاعات 4938 انبار در سامانه

تشدید مجازات عدم اعلام موجودی انبارها/ ثبت اطلاعات 4938 انبار در سامانه