مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 10:552019-12-15دانش

گونه جدیدی از کنه ها به همت دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تمرکز دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها روی پروژه های پژوهشی، تحقیقات دانشگاهی و پایان نامه ای معمولا دستاورد هایی را در پی دارد به نحوی که شاهد کشف گونه های جدید گیاهی و جانوری در مناطق مختلف کشورمان هستیم .

- گونه جدیدی از کنه ها در جریان انجام پژوهش های مرتبط با پایان نامه دکتری از سوی دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تمرکز دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها روی پروژه های پژوهشی، تحقیقات دانشگاهی و پایان نامه ای معمولا دستاورد هایی را در پی دارد به نحوی که شاهد کشف گونه های جدید گیاهی و جانوری در مناطق مختلف کشورمان هستیم و این بار این کشف مربوط به گونه جدیدی از حشرات (کنه) است که توسط دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز صورت گرفته است.

سارا فرحی، دانشجوی دکتری دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز است که موفق به کشف گونه جدیدی از کنه ها (Trachygamasus karuni) شده است.

این دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز، در جریان انجام پژوهش های مرتبط با پایان نامه دکتری، در نمونه برداری های متعددی که در اهواز و نواحی اطراف آن داشته است موفق به کشف گونه جدیدی کنه از خانواده Parasitidae در جهان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گونه جدیدی از کنه ها به همت دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز کشف شد

گونه جدیدی از کنه ها به همت دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز کشف شد