مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 10:552019-12-15سياسي

چالش هایی که بنیان خانواده را ضعیف کرده است


معاون بررسی های راهبردی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به طرح گفتگوی ملی خانواده بیان کرد: هدف از این طرح استحکام خانواده و تقویت مهارت های ارتباطی اعضای خانواده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سوسن باستانی در مراسم افتتاحیه مرکز بین المللی گفتگوی خانواده با بیان اینکه ماموریت معاونت امور زنان و خانواده سیاستگذاری و برنامه ریزی و رصد و پایش برنامه های برنامه های سازمان های دولتی و غیر دولتی در حوزه زنان و خانواده است گفت در این راستا ارتقاء قابلیت ها، حقوق و مسئولیت های اعضای خانواده و توسعه سرمایه اجتماعی زنان و خانواده از جمله مهمترین اهداف معاونت امور زنان و خانواده محسوب می شود.

وی ادامه داد: معاونت بر اساس ماموریت و اهداف و اسناد بالادستی که شامل برنامه های متفاوتی است، حوزه خانواده و مسائل مربوط به آن را دنبال می کند.

برنامه های معاونت در زمینه خانواده شامل تشکیل خانواده و ازدواج، سلامت زنان و مادران، سلامت کودکان، حمایت های اجتماعی و حقوقی و هم افزایی با دستگاه های دولتی و سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه خانواده است.

طرح گفتگوی ملی خانواده از جمله برنامه هایی است که معاونت بر اساس این ماموریت و مصوبات مربوط به برنامه ششم توسعه کشور و اولویت های تعیین شده ریاست جمهوری برای معاونت و همچنین برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش هایی که بنیان خانواده را ضعیف کرده است

چالش هایی که بنیان خانواده را ضعیف کرده است