مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 09:462019-12-15سياسي

ضرورت شناسایی زمین و نیازسنجی مسجد در شهرها


شناسایی زمین و نیازسنجی مسجد برای شهرها بسیار مهم است و باید در دستورکار شورای سیاست گذاری امور مساجد، اداره کل راه و شهرسازی و دیگر دستگاه های مربوطه استان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، اقبال عباسی ظهر امروز در شواری سیاست گذاری امور مساجد چهارمحال و بختیاری، گفت: پیش بینی شده بود در بحث مسکن مهر، در هر سایتی که مجموعه راه و شهرسازی تعهد دارد ساخت و ساز امور روبنایی همچون مدرسه، مسجد و.

را انجام دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری درخصوص استفاده از آلات موسیقی در مساجد، افزود: شورای فرهنگ عمومی عدم استفاده از این آلات را به هیأت امنای مساجد ابلاغ کند تا خود آن ها از ورود آن به مسجد جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: طرح هر مسجد یک حقوقدان موضوع بسیار مهمی است که ساز و کار آن باید مشخص شود، باید تعیین شود یک حقوقدان که قرار است وارد مسجد شود با چه کم و کیفی امور حقوقی را برای مردم تشریح می کند.

عباسی خاطرنشان کرد: شناسایی زمین و نیازسنجی مسجد برای شهرها بسیار مهم است و باید در دستورکار شورای سیاست گذاری امور مساجد، اداره کل راه و شهرسازی و دیگر دستگاه های مربوطه چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.

انتهای پیام/68020/م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شناسایی زمین و نیازسنجی مسجد در شهرها

ضرورت شناسایی زمین و نیازسنجی مسجد در شهرها