مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 09:302019-12-15سياسي

نشست خبری، یا نشست خبرسازی؟ شهردار الوند پاسخ دهد


باید از شهردار و مشاورانش پرسید دقیقاً چگونه به رسانه ها نگاه می کنند و معیارهای شان برای کمک گرفتن از رسانه در مسیر بهبود وضعیت شهر الوند چیست؟ قرار است آقای شهردار در مسیر تعامل با رسانه ها نشست خبری داشته باشند یا نشست خبرسازی؟ - خبرگزاری فارس از قزوین، طهورا قلی پور برزگر در یادداشتی نوشت: با روی کار آمدن روح الله احمدزاده کرمانی به عنوان شهردار الوند انتظار می رفت معادلات شهری به گونه ای دیگر رقم بخورد و حواشی شهری که تا پیش از روی کار آمدن احمدزاده کرمانی دستخوش حوادث و اتفاقات گوناگون شده بود به پایان برسد.

پیش از این مشکلات عدیده و فراز و نشیب های شهرداری مردم را به ستوه آورده بود و انتظار می رفت که شهردار جدید با رزومه ای قوی هم چون استانداری و معاونت ریاست جمهوری می تواند شعارهای تبلیغاتی هم چون تحول خواهی را تحقق بخشد، اما این ها فقط انتظار بود و باید دید که احمد زاده کرمانی تاکنون چه کرده است.

احمد زاده کرمانی شهردار الوند که دکترای مدیریت رسانه نیز دارد و البته در کارنامهٔ او نیز خبرنگاری و روزنامه نگاری ثبت شده به گونه ای رفتار می کند که نشان می دهد چندان به تعامل با رسانه هایی که ممکن است دقت نظر بالایی هم داشته باشند ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خبری، یا نشست خبرسازی؟ شهردار الوند پاسخ دهد

نشست خبری، یا نشست خبرسازی؟ شهردار الوند پاسخ دهد