مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 08:362019-12-15اجتماعي

نمایشگاه محصولات قرآنی باعنوان «دوست من، قرآن» در سنندج افتتاح شد


همزمان با دومین روز از هفته قرآن، عترت و نماز، نمایشگاه قرآنی با عنوان «دوست من، قرآن» در دارالقرآن مرحوم علی اشرف صادقی و یادگار امام (ره) سنندج افتتاح شد.

- سنندج - همزمان با دومین روز از هفته قرآن، عترت و نماز، نمایشگاه قرآنی با عنوان دوست من، قرآن در دارالقرآن مرحوم علی اشرف صادقی و یادگار امام (ره) سنندج افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به مناسب هفته قرآن، عترت و نماز، صبح یکشنبه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، معاون پرورشی و فرهنگی و رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج و جمعی از دست اندرکاران حوزه قرآن استان، نمایشگاه قرآنی با عنوان دوست من، قرآن در دارالقرآن مرحوم علی اشرف صادقی و یادگار امام (ره) سنندج افتتاح شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در حاشیه برگزاری افتتاحیه این نمایشگاه با بیان اینکه هر سال هفته قرآن، عترت و نماز از 23 آذر آغاز می شود و تا 29 آذر ادامه دارد، گفت: برنامه های متنوع مرتبط با محوریت قرآن، عترت و نماز توسط مربیان و معاونین پرورشی در مدارس برگزار می شود.

حجت الله نریمانی در ادامه به برنامه های متنوع هفته قرآن، عترت و نماز در سطح مدارس اشاره کرد و برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم، اجرای برنامه حفظ جزء سی ام قرآن و آغاز مسابقات قرآن،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه محصولات قرآنی باعنوان «دوست من، قرآن» در سنندج افتتاح شد

نمایشگاه محصولات قرآنی باعنوان «دوست من، قرآن» در سنندج افتتاح شد