مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 08:002019-12-15اقتصادي

فرآوری مواد معدنی استان سمنان نیازمند 55 میلیون مترمکعب آب است


استاندار سمنان بابیان اینکه تأمین آب برای استان یک امر ضروری است، گفت: تنها در بخش فرآوری معدنی نیازمند 55 میلیون مترمکعب آب هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا آشناگر صبح یکشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان سمنان به میزبانی استانداری بابیان اینکه برای فرآوری مواد معدنی در استان 55 میلیون مترمکعب آب در سال نیاز است، تأکید کرد: باید اقدام عاجلی برای تأمین این میزان نیاز آبی در سطح استان صورت گیرد.

وی بابیان اینکه می بایست میزان مصارف آب در استان با منابع موجود آبی تنظیم و نسبت به حفظ منابع آبی حساسیت ویژه داشته باشیم، ابراز کرد: در سند توسعه شهرستان شاهرود و میامی، برای فرآوری معادن نیاز به آب وجود دارد که آب منطقه ای باید در راستای تأمین آب این مهم اقدام کنند همچنین در شرق استان باید نیاز آبی فرآوری بخش کشاورزی نیز دیده شود.

ارتباط بین صنعت و علم کم رنگ است استاندار سمنان در ادامه صحبت های خود، تأکید کرد: سمنان دارای ذخایر معدنی وسیعی است از سوی دیگر می توان برای توسعه صنایع دستی حتی از باطله های معادن استفاده کرد که این امر البته نیاز دارد تا میراث فرهنگی و سازمان صمت تعامل خوبی باهم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآوری مواد معدنی استان سمنان نیازمند 55 میلیون مترمکعب آب است

فرآوری مواد معدنی استان سمنان نیازمند 55 میلیون مترمکعب آب است