مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 07:302019-12-15اقتصادي

خرید ترانسمیتر فشار از ابزار سنجش آریا


با توجه به اهمیت اندازه گیری فشار در حوزه های صنعتی و پالایشگاهی، ترانسمیتر فشار امکان اندازه گیری فشار در یک مقطع خاص و انتقال نتایج به اتاق کنترل را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ابزار سنجش آریا، این دستگاه توسط برندهای مختلفی در سطح دنیا تولید می شوند که می توان شرکت های معتبری مانند شرکت ویکا، شرکت روزمونت و شرکت اندرس هاوزر اشاره کرد.

با توجه به شرایط متفاوت برای تولید هر کدام از این دستگاه ها، طبیعی است که در ساخت و عملکرد آن ها هم تفاوت هایی وجود داشته باشد.

ترانسمیتر فشار چیست؟ ترانسمیتر فشار Pressure transmitter یک نوع دستگاه فشارسنج خاص است که نتایج اندازه گیری شده را به اتاق کنترل انتقال می دهد.

این دستگاه که با لفظ پرشر ترانسمیتر هم شناخته می شود از دو بخش جداگانه تشخیص فشار و انتقال نتایج تشکیل شده؛ بنابراین طبیعی است که در یک قسمت آن حسگر یا سنسور به کار گرفته شده که تغییرات آن با استفاده از یک مبدل به داده های دیجیتال تبدیل می شود و در نهایت با استفاده از فرستنده دستگاه به اتاق کنترل ارسال می شود.

با توجه به اینکه ترانسمیتر فشار انواع مختلفی دارد و توانایی آن در اندازه گیری فشار در محدوده های مختلف متفاوت است، انتخاب نوع مناسب آن ها و همچنین برند تولیدکننده می تواند نقش مهمی در کیفیت نهایی اندازه گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید ترانسمیتر فشار از ابزار سنجش آریا

خرید ترانسمیتر فشار از ابزار سنجش آریا